Oct 3, 2010

Patutlah...

Saat ini aku baru sahaja menghabiskan Rotiboy pemberian Syazana petang tadi. 


Owh rupanya hari ini 23 Syawal. Patutlah...Baru tengok kalendar seketika tadi. Patutlah aku beriya-iya sangat nak keluar ke mana-mana. Patutlah...Rupanya hari ini Sabtu, 23 Syawal. Patutlah..23rd Syawal is my birthday =)


Terima kasih Sya kerana sudi menemaniku siang tadi. Walaupun cuma setengah hari. Walaupun kamu sibuk dengan tugasan yang macam-macam mengalahkan menteri. Today is really a lovely day. Really enjoy hanging out with u at Midvalley. Walaupun aku pun tak tau apa istimewanya Midvalley, apa yang best sangat kat Midvalley pun entahlah tetapi sudah sekian lama aku asyik dok jaja seluruh alam aku nak pergi Midvalley hahaha. Betul tak Cik Kem?


Dan terima kasih Sya sebab bagi kat aku sesuatu yang aku sudah jatuh chenta hahaha.. U know my taste! Kira hadiah la kan?? 


Em ingat nak cari Rich Dad Poor Dad kat memana bookstore tetapi sudahnya ini yang aku rembat sebab buku yang dicari sudah sold out =(




Apapun terima kasih tuan punya bilik kerana sudi menumpangkan saya di bilik anda. Tuan punya bilik sangatlah sibuk outstation ke sana ke mari. Jadi saya pun buatlah bilik anda macam bilik saya wakaka

Dan di bilik ini aku jumpa chenta hatiku yang telah terpisah buat sekian lama sejak zaman matrik rasanya... Ayuh pulang ke Kuantan bersamaku nanti ya!

 




23 Syawal 1431/02.10.10
bedtime
Bilik 'Izzah
UIA Gombak

3 comments:

  1. sanah helwah kak hajar.
    saja nak kepoh, buku tunggu teduh saya hilang. sangat sedih. :( buku itu tersangatlah asyik membacanya.

    ReplyDelete
  2. kannn?? sedap smpai rasa mcm nak makan kann? haha

    ReplyDelete
  3. yesss... ni tengah timbang tara nak beli buku tu semula atau beli buku lain.

    ReplyDelete

"Today is all that you have. Organize the hours of this day so that you make years out of minutes and months out of seconds. Seek forgiveness from your Lord, remember HIM, prepare for the final parting from this world and live today happily and at peace."

'Aaidh ibn Abdullah al-Qarni