Sep 14, 2010

Cerita Saya

Assalamualaikum.
Nama saya Ahmad Irfan. Umur saya 2 tahun. 
Saya sudah pandai berlari, makan berdiri eh silap, makan sendiri, menari-nari, memerhati, menyepak orang pun sudah pandai juga, erm lagi sudah pandai senyum, control macho, mengorat awek pun boleh juga hmm pendek kata saya sudah pandai macam-macam kecuali satu sahaja iaitu bertutur dengan baik dengan menggunakan Bahasa Melayu standard. Itu kelemahan saya buat masa ini.


 

Ini pula ialah abang saya. Namanya Ahmad Danial. Abang saya seorang yang kacak, hensem dan bergaya bukan? Saya dan abang memang kamceng. Bagai isi dengan kuku. Kami memang suka beraksi terutamanya di hadapan lensa kamera. Ahh malu pula nak beritahu yang kami ini memang fotogenik kan?

Erm ini pula ialah adik kami iaitu Ahmad Haziq yang masih blurr serta belum mengerti sepenuhnya tentang erti kehidupan. Usianya baru 10 bulan. Tidak mengapa dia masih punya banyak masa untuk belajar tentang kehidupan. Err dia hensem macam saya bukan? Atau sayalah yang paling hensem di antara kami bertiga? Jawapan di tangan anda. Boleh email atau mesej saya untuk memberi sebarang respon anda.

Dan ini pula ialah kami semua sepupu-sepapat yang datang beraya di rumah Tok Ngah pada hari itu! 
Tok Ngah ialah nenek kepada tuan punya blog.
Ops terlupa pula. Saya nyaris lupa diri bahawa tuan punya blog ini pesan agar saya jangan melalut sampai ke kerak bumi. Baiklah saya sudah kembali ke pangkal jalan. 
Apapun saya ingin mengucapkan Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada anda semua! 
Doakan saya menjadi insan yang berguna, berjaya dunia akhirat. Ameen...

No comments:

Post a Comment

"Today is all that you have. Organize the hours of this day so that you make years out of minutes and months out of seconds. Seek forgiveness from your Lord, remember HIM, prepare for the final parting from this world and live today happily and at peace."

'Aaidh ibn Abdullah al-Qarni