Apr 5, 2010

Saat tirai berlabuh

Salaam..
Alhamdulillah dengan berakhirnya final paper--> paper Health Information System pagi tadi maka berlabuh sudah tirai pengajian di tahun tiga.

pengajianku di tahun ketiga penuh suka dan duka.
punya hikayat 1001 macam cerita
transisi ke alam final year??
apa benar begitu?
kedengaran lucu di situ

ini bermakna sudah lima tahun bergelar pelajar UIA
a year to go! yeah
tambah tolak semua total = 6 tahun di UIA
haiilaa tua kt UIA jelah jawabnya, bicara seorang teman
dahh matrik UIA pun dah 2 tahun memang laa hang tua kt sini
takdehal lah.. nak ligan apa??
ni kalau kat tempat lain ni 5-6tahun ni kira medik dah ni, bicara seorang teman yg lain
ada aku kesahh?? ni ayat bgmer yg sangat menyakitkan hati smpai aku rasa nk terajang kaki dia bagi patah semula

Em pengajianku di tahun ketiga....

-sem nilah rajin jalan-jalan cari pasal ke Pantai Timur terutamanya ke T'ganu bila ayah Anje sakit
-sem nilah sokmo dapat makan jagung madu super lazat di Merchang + kepok lekor Bukit Tok Beng. marvellous!
-sem ni lah aku diuji dgn tahap kesihatan yg kurang memberangsangkan. sokmo tak sihat sehinggakan berkesempatan bermalam semalaman di emergency department HOSHAS! heee...
- sem ni lah paling kerap aku balik rumah sampai toklong pun kata,
"ish hang ni dok dekat saja nooo.."
-sem ni jugalah aku banyak menerima undangan walimah sahabat2 sekeliling; Baizura, K.Tik, Zyla, Tasnim,Rasydan, Azrol
-em sem ni jugalah jiwa ak paling kacau bilau sampai ak sasau. really?? haha no comment. CIk Kem sila jawab =p
-sem nilah aku jadi kanak-kanak riang tak cukup kasih sayang sampai selalu menagih kasih dan merempat bersama Afisha,Yuwi,Yayan,Bai + K.Siti,Aida,CIk Ena,Mar,Umar's owner =p dan ramai lagi + terutamanya dgn CIk Kem haha
-sem nilah aku sangat tak tabah dan jadi fragile nak mampus sampai ak pun benci dgn diri ak yg macam tu
-sem nilah aku itu dan ini blablablabla

Alhamdulillah, akhirnya....??
still alive n kicking, lepak macam biasa sudaaa =p

Innallahama'assobirin =)
Thinking of you!

No comments:

Post a Comment

"Today is all that you have. Organize the hours of this day so that you make years out of minutes and months out of seconds. Seek forgiveness from your Lord, remember HIM, prepare for the final parting from this world and live today happily and at peace."

'Aaidh ibn Abdullah al-Qarni