Oct 12, 2012

Waweee

Dunia kerjaya saya akhir-akhir ini benar2 menguji rasa..Allahuakbar..
Supaya tidak tenggelam terlalu lama, saya memaksa diri mencari sisi-sisi positif di mana sahaja ruang yg ada. Memikirkan esok perlu bekerja double syif lagi bermula jam 7pagi hingga 9malam, saya ambil keputusan utk merayau ke Sunway Carnival Mall selepas pulang dari kerja tadi. Selain untuk cuci mata, tujuan saya hanya dua, kedai kamera dan kedai buku. Walaupun dalam purse hanya ada seringgit dua, kesahh apa, dapat jamu mata sudah laa..hehe..Dan bohonglah utk seorang saya yang akan masuk ke kedai buku tanpa membeli apa2..adusss..sudahnya keluar semula mencari ATM dan rembat buku ini!! wohoo dalam ada hati ada taman haha~ ...way out to stress!


No comments:

Post a Comment

"Today is all that you have. Organize the hours of this day so that you make years out of minutes and months out of seconds. Seek forgiveness from your Lord, remember HIM, prepare for the final parting from this world and live today happily and at peace."

'Aaidh ibn Abdullah al-Qarni