Jun 30, 2009

Aku Ingin MencintaiMu

AKU INGIN MENCINTAI-MU
oleh : Edcoustic
(ihsan Dr Abduh)

Tuhan betapa aku malu....
Atas semua yang Kau beri pada diriku...
Terlalu sering membuat-MU kecewa...

Entah mungkin kerna ku terlena....
Sementara Engkau beri aku kesempatan...
Berulang kali agar aku kembali...

Dalam fitrahku sebagai manusia...
Untuk menghambakan-MU.
Betapa tak ada apa-apanya.
Aku di hadapan-MU..

Aku ingin mencintai-MU...
Setulusnya sebenar-benar aku cinta
dalam doa ..
dalam ucapan..
dalam setiap langkah ku...

Aku ingin mendekatiMu..
Selamanya...
Sehina apapun diriku.
Ku berharap untuk bertemu dengan-MU...
Ya Rabbi...

No comments:

Post a Comment

"Today is all that you have. Organize the hours of this day so that you make years out of minutes and months out of seconds. Seek forgiveness from your Lord, remember HIM, prepare for the final parting from this world and live today happily and at peace."

'Aaidh ibn Abdullah al-Qarni